top of page

Tweede bezoekje!

Hej

Deze week was een speciale week want ik was eens niet de enige van België.

Maandag heb ik mijn kamer opgeruimd en klaargemaakt voor het bezoek van mijn 2 beste vriendinnen. Zij kwamen namelijk op dinsdag op bezoek.

Dinsdag was het dan zover. Eindelijk zag ik mijn vriendinnen terug na hen 2 maanden te missen. Het was dan ook een blij weerzien. Na mijn spullen te droppen bij mij thuis, zijn we meteen de stad ingetrokken. We hebben wat toeristische gebouwen bezocht, maar vooral gebabbeld. Van Julie had ik een erg leuk cadeautje gekregen voor mijn verjaardag die eraan komt. Het was een soort boekje met allemaal oude foto's en leuke tekstjes.

De volgende dag hebben we hetzelfde gedaan, maar we zouden onszelf niet zijn als we niet even (meer dan een halve dag) een kijkje namen in de winkelstraat. Maar we hebben niets gekocht. Dan was het al de laatste nacht. Ellen had nog snel een gekke stoot uitgehaald door een koude tas thee op haar bed, en hoofd, te laten vallen in de donker.

We moesten om 5 uur 's ochtends opstaan om naar de luchthaven te gaan. Ik vond het erg jammer dat ze niet nog wat langer konden blijven. Maar al een geluk is het nog maar een maand en dan zie ik ze alweer.

Daarna ben ik naar school geweest om aan mijn handpop te werken. Ook zijn we naar de playground geweest die we vorige week hebben bezocht met Justin. We waren uitgenodigd om een theater te volgen voor kinderen zonder te spreken. Er kwamen enkel enkele woorden en muziek aan bod. Het was een erg goed theater.

Vrijdag moest ik weer naar de luchthaven om de volgende gast te onthalen. Rob, mijn vriend, komt namelijk ook op bezoek.

Zaterdag zijn we met 2 van mijn vriendinnen naar de zoo geweest. Het was erg fijn, ze hebben een ijsbeer.

Zondag zijn we cadeautjes gaan shoppen.

Het was een erg drukke, maar enorm fijne week. En nu genieten van de paasvakantie!

Hej hej


bottom of page