top of page

Report

Hej

Deze week was een saaie week. Het festival is voorbij en dat betekent dat we ons report moeten schrijven. Dit bepaalt ons punt, het is dus belangrijk dat het in orde is. Maandag, dinsdag en woensdag hadden we supervisie. We moesten dan bij onze mentor langsgaan om ons report te bespreken. Bij mij ging alles vlot, ik had alleen problemen om binnen het aantal pagina's te blijven.

Ik heb dan ook heel de week gewerkt aan mijn report.

Op woensdag had ik Deense les. Volgende week is mijn laatste week en krijg ik het certificaat. Spannend!

Al een geluk kon ik vrijdag en zaterdag wat genieten. We zijn dan naar iemand haar kot geweest om samen te zitten en bij te praten, plezier maken dus.

Zaterdag zijn we dan nog eens naar een café geweest.

Volgende week gaat mijn laatste week in. Ik zal zaterdag terug in België aankomen. Dit geeft me een dubbel gevoel.

Ik ben blij dat ik iedereen terug zal zien, maar ik ga mijn internationale klas (familie) enorm missen.

Ik ga er dan ook enorm van genieten.

Hej hej


bottom of page